Kas vieno „Suede”, „Blur”, „Oasis” un „Pulp” no Britu salām un mūsu pašu „The Satellites”? Uz to vairumam no deviņdesmito jauniešiem būtu skaidra atbilde – tas ir britpops, tolaik visur dzirdamā mūzika, kas radās kā britu mūziķu atbilde grandža (grunge) vilnim.
Tā tas vismaz bija pašā sākumā. Dažādas ķibeles piemeklēja grupas debijas albuma tapšanu, un tad, kad tas beidzot nonāca pie klausītājiem, "satelīti" no britpopa bija jau noguruši. Nākamais, grupas 2001. gadā izdotais postroka ieraksts “Kind of Glue” ir uzskatāms par pirmo šajā stilā izdoto albumu Baltijas valstīs. Tajā pašā gadā Edgars Žilde dodas mācīties uz ASV, un grupas darbībā iestājas pauze, kas ilgst sešus gadus. Latvijā palikušie dīkā nesēž, un izveido vispirms instrumentālo projektu Kuba, kura 2002. gadā izdotais albums "15 Episodes Of Kuba" 2003. gadā saņem divas Latvijas mūzikas ierakstu Gada balvas (labākais debijas un labākais instrumentālās mūzikas ieraksts). 2004.gadā Jānis Žilde un Arnis Račinskis izveido projektu Raadio, par kura galvenajām ietekmēm min 1980. gadu popmūziku un tā dēvēto elektronisko "datapop" mūzikas stilu. 2004. gada nogalē tiek ierakstīti divi jauni elektroniski skaņdarbi, no kuriem viens ar nosaukumu "Automāts" kļūst par radiosinglu.
2009. gadā ar nedēļas starpību tiek izdoti uzreiz divi albumi - elektroniski tendētais Bezvadu un roķīgais Vadu, no kuriem pēdējais iegūst Latvijas mūzikas gada balvu kā labākais roka albums. Arī turpmāk seko albumu un singlu izdevumi, bet par visu no sākuma šajā epizodē.